Followers

Monday, September 12, 2011

i'm sorry (I)

sorry (I) aku dah baca blog koe tapi aku nak mintak maaf aku xdew langsung nak ckap koew betina tapi aku xtahu nak pggil koe ape , im sorry xdew niat aku nak pggil koew betina . koe kan tahu perasaan aku cam mnew so 0key . 0key cam nie lah koe couple jelah gan (H) aku dah takkesah dah so klau koe xmaaf kan aku xpe aku tak ksah pon kan . sedih aku baca blog koe sorry (I) lain kali aku tak akan panggil koe betina lagi 0key . klau koe nak couple gan (H) dipersilakan 0key . aku dah tak marah dah gan koe dah koe lah my friend sampai lah esok besar maaf kan aku . koe dah banyak tolong aku . so ini je aku boleh tolong koe 0key maaf kan aku honeyy ini untuk (I) honey, baby,darling aku sayang koe aku tak nak kita gaduh lagi 0key . :* :) ^_^
sebab ape aku lepas kan dye sebab atiqah gan ekin buat kan aku semaggat so aku redo jew . 
i'm happy i love ekin,(I),atiqah

No comments:

Post a Comment