Followers

Wednesday, November 16, 2011

12-11-2011

Assalammualaikum semua <3
Erra nak citer pasal Ex erra nie hehe . dye kata dye sayang kat erra tapi erra tak cayelah :D
nak tahu mula2 dye antar ape jap korang baca lah nie .

Ex: hye,skrang dah sombonk kan .
Erra: hah masa bila aku combonk nie ?
Ex: yee koe dah combonk dah tak layan aku pon . aku takcombonk kalau aku combonk kenapa aku text koe . ape lah .
Erra: yelah aku combonk . eh asl koe tibe2 text aku nie ?
Ex: x dew pape saje je takboleh kew ? kalau takleh takpew lah bye .
Erra: Eh boleh jew hehe :D kenapa koe tibe2 jew text aku ?
Ex: teringgat kat koe lah hehe .
Erra: hah? teringgat kat aku ? kenapa koe tibe2 teringgat kat aku lak ?
Ex: a'ah , hehe ,koe jangan bagi tahu sape2, sebernarnye aku sayangkan koe rahsia tau :D
Erra: ouh yekew . takcaye lah :P aww
Ex: x caye sudah :P
Erra: wekk :P
Ex: k lah aku nak kuar dah la , bye nak g dataran shah alam bye #bagilove aww
Erra: nak ikut :( takpe lah tak ajak aku pon :(
Ex: jom lah .
Erra: takpe lah aku kat melaka nie okey lah bye .

tapi kenapa dye tibe2 sayang kat erra hah? pelik ? biar lah dye . tapi aku pon sayang kan dye jugak muahh haha gatal :D

No comments:

Post a Comment