Followers

Tuesday, September 25, 2012

i will love you myfriend

        Aku tahu korang tak suka aku tapi jangan mengejek aku lagi pleass , aku taknak korang terkene diri korang balik ustaz kata apa yang kita cakap dari mulut kita akan terkene diri kita balik . allah dah bagi aku pengajaran dan kali nie aku taknak buat itu lagi , budak kelas aku sebernarnya baik tapi peragai diorang tetap sama, poteng kelas dan lain-lain , aku suka kawan korang tapi ade lah jugak sakit hati gan korang , aku baik gan korang , korang pijak aku dari belakang . aku taknak lah sebut nama nanti ade orang tu marah pulak kan , sape-2 yang baca blog aku nie jangan terasa sggat . aku sayang korang lebih dari kawan . aku nak korang berubah PMR nak dekat aku taknak korang GAGAL dalam mata pelajaran . aku nak korang LULUS PMR aku doakan korang LULUS PMR . i will love you myfriend :) aku harap korang baca blog aku okey :) see you later .

No comments:

Post a Comment