Followers

Wednesday, July 6, 2011

Aku benci perasaan ni !

Assalamualaikum .

Kenape lah aku jenis yang cepat terase dengan kata kata orang ? :'( sungguh aku kata aku tak kuat . Walaupun keluarga aku sendiri , tapi aku still terasa . Susah kan jadi orang yang jenis cepat terasa niyh ? :'(



Seriously aku kata , aku macam nak nangis sekarang jugak kot . Tapi , aku tahan . Aku nak luahkan dekat DIA pon , aku taktau nak kata ape . Tapi aku rase macam nak luahkan dekat dia ! Hishh , aku benci doe perasaan ni -_____________-"

SERIOUSLY AKU KATA AKU BENCI ! Aku nak nangis boleh takk ? Aku nak ______________ . I want you , only YOU . No other people . Walaupon sekarang ni aku tengah chat dgan dia dekat fb tapi tu semua tak cukup .

Aku perlukan dia setiap masa bukan hanya sejam ? :'( Hrm . Aku harap perasaan ni pergi cepat cepat drpd hidup aku ! Aku benci kau weyy , aku tak perlukan khidmat kau dalam hidup aku . PAHAM ?

No comments:

Post a Comment