Followers

Wednesday, July 6, 2011






Assalamualaikum dan selamat malam .


Hrm , malam ni online sorang sorang . Takde kawan dan takde si boyfie yang sentiase setie menemani aku ketika online . Nak kate boring ? Yeap sudah semesti lahh aku boring -.-' sape sape yang sudi temankan aku malam ni ?

Nak mesej dia , kredit maxis dah habes . Celcom ade kredit tapi , tadi aku sent msj die tak reply ponn ? Hrm -____-" Mesej mamat lg sorg tuhhh , *kawan* malas . Lagi lagi tadi dia kata bateri fone die low . So okayy ? Stop mesej .

Am , saye nak awakk ! Pagi pagi lagi kite dah mesej . Saye sent msj tanye dh lame bangun ? awk kate dengar mesej terus terbangun :) HAHA , kesiann awk kene kacau dgan saye time tidoq kann ? Ngeee ;)

Tapi , malam ni lain .. Maybe just dapat tengok gambar awakk dekat fone je :'( Takpe lahh . Janji saye tau yang awakk tak lupekan saye . ITU DAH CUKUP BAGI SAYE :)

okay lah guys , setakat ni jea post aku kali ni . Thanks kepada new followers :)

No comments:

Post a Comment