Followers

Sunday, August 7, 2011

Dying of pure boredom tonight

Assalamualaikum, jawab. kalau tak, bengap kau nanti


okay this is how i look like right now

skrang aku freaking-freaking bored sbb tak ada apa nak buat, topik utk post aku? tak da lah hangat sbb otak aku sudah berhenti generate cerita. aku pun tak tahu kenapa mood otak aku mlm ni. plus honey-boo-buah-hati-sulu-sulu aku tidur awal sbb dia ckp dia rasa nak dmm. alaaaa, you take a very good care of yourself okay honey?

lagipun ptg tadi hp silent lah sgt sbb dia pun tido, dia suroh gerak dlm pukol empat-setengah mcm tu. aku keluar dgn family dlm pukol dua-lebih. jln punya jln jam pun sudah empat-lebih and aku cpt - cpt keluarkan hp sbb dah late nak gerak. tgk - tgk dia dulu text aku, aku hope dia tak marah aku sbb late gerak kan. then bka punya bka text tu. awwww, dia tak marah lerrr :)

' hai dinda, kanda banyak senyum ler, heee i love you dinda '



aku pun terukir senyuman yg amat manis sekali, not. he-he. okay, i'm officially missing you and you know that right? ptg tadi pun kau dudok alone dpn lorong kan syg? dpt juga tgk muka kau sekejap. and mlm? continue lagi busy, dahla tak inform. masa tu i was like soo fucking sleepy. tapi rindu punya pasal, i tahan mata. mlm dlm pukol sepuloh baru kau text. kau ckp tgh kemas baju. and i wass likee whaattttt @.@ ? kemas baju? for what? jantong aku sudah dubdabdubdab mcm kereta sdg berlumba-lumba

and he was like, chill. baju bersepah, bukan nya apa punn. fiyuhhh~ what a fucking relieve. aku fikir dia dah ready packing sbb nak pergi kuching. ishh. i'm not ready okay? i miss youu. whuaaa, each time i look at my phone, it remind me of you because your phone resemble mine. and everytime i open my phone, it reminds me of you because your face became my wallpaper. oh how each every things i do in my daily life reminds me of you, except for time study lah :p ha-ha. time study i ketepikan you sekejap. boleh kan? kan? joke. boh marah! after study, you pop back into my heart babe

so now aku nak blogwalking, nak tgk mana tahu ada survey. sbb aku super bored sekarang. soo bye :)

♥ lepas baca, tekan lah like ♥ 
Confirm

No comments:

Post a Comment