Followers

Sunday, August 7, 2011

My love nag


it seems to be a perfect world for me when i'm with you. am i right sayang? how about you? sama mcm saya tak? i hope soo. and mesti fun kan kalau every morning, korang bgn tido and ada satu text wish korang good morning dgn penoh kasih-sayang. mesti korang suka kan? apatah lagi kalau sebelum tido, diarang wish sweetdream, and ckp they always love you. awww, how sweet manusia mcm ni?

tak semua manusia jahat and tak semua manusia baik and plg common, setiap manusia ada perasaan. sejahat-jahat manusia, diarang pun ada rasa diri ni nak kena syg. and the best part in a relationship, korang tgk journey korang sejak korang start couple dgn someone tu. example mcm aku, aku cherish setiap saat aku dgn A and aku tak pernah pun regret kenal dgn dia. kan syg kan? :3 sbb aku feel sgt-super-super happy bila check phone awal pagi dah kau ada send text wish good morning. you just made my day. and before aku tido, kau always tuck aku in. not tuck in mcm tuck in baju lah bongok. mcm dodoi something like that lah.

but the worst part is when you start to feel and sense that is something wrong between you guys. okay, mmg tidak dinafikan dlm relationsip got jealous-sakithati-gadoh-tipu-secret and so on. tapi janji korang pandai handle and jg terlalu ikutkan hati. always use ur head instead of ur palak lutut. kerana mulut badan binasa.

sbb once okrang dah break-up dgn someone yg korang syg, ok. mmg korang ckp ' hard to forget, kmk sikpat lupak ktk, saya tak dpt hilangkan awak dlm kepala saya ' yaa, aku cukup faham sbb i've been in that situation before it do hurts. i mean really hurts. what i mean is, IT FUCKKING HURTSS! and korang akan layan ego korang ckp single is the best, i love my life single tapi hakikat nya korang miss someone soo bad sbb rutin harian korang confirm berbeza. masa aku first break up dulu, mmg sengkol habis. asyik - asyik jengok phone, hope si dia text, tapi what-the-fuck-lah-hampeh sepatah haram pun tak. and tgu esok lagi, lusa lagi, tulat lagi, and the next day onwards. korang akan biasa dgn situasi ni. trust me. mmg perlukan byk masa.



tapi jgn terlalu bangga! sbb pada suatu masa, time korang dah biasa dgn life single, confirm ada someone new nak ambik hati korang. first mmg korang doubt sbb tkt kena hurt lagi kan? aku pungg mcm tu jugak. aku tkt pisang berbuah dua kali-tiga-empat kali. tapi more than meets the eye juga semua benda happen dlm life.

aku temu lah dgn buah hati aku ;) aku syg buah hati aku sampai aku tutup mata. wahhh, sudah mcm lagu acha. tapi pls take note ok syg? i love you too, i love you more, i love you most just ucapan yg awak asyik dgar setiap hari dari saya. one day nanti, i prove it too you okay? how much awak bermakna utk saya. just now, saya mmg rindu awak, rasa nak nangiss whuaaaaaaaaa ;( rinduuuuu, i love you Asriaqeel Bin Ismail and yes i do. nothing can top that, toodles

mood song ; acha - sampai menutup mata


♥ lepas baca, tekan lah like ♥
Confirm

No comments:

Post a Comment