Followers

Monday, August 22, 2011


i hate math

Assalamualaikum , okay today aku dah exam . and tady agama islam senang gile weh . dah habes buat agama tidur , then lepas tho prdgangan plk --' err aku bace pun tak msuk otak dho . haiyoo tension gyle .aku main hentam je byk sorry cikgu saya rasa exam bulan ni saya markah saya down :( then math plk . haiyoo lagy aku tension nak mati ! byk yg tak kosong ternganga takde jwpan . err tnye org semua tak tahu nak buat mcm mane yg si tika boleh pndai math . yg fera lagy bangang tanye aku mcm mane buat ni aku ckp aku taktahu .dia kate 'eleh kau kan budak pndai takan taktahu --' err fucklha pndai ha . aku gerenti aku failed math . yeah aku benci math . sorry cikgu saya mmg benci tahap mati dgn math .

esok , exam seni dgn sej . yeayy fav aku sejarah ^^ haha wish me luck kay . boii :)

No comments:

Post a Comment