Followers

Monday, August 22, 2011

lalalala

Assalamualaikum , hihok :D okay tady titew pergi shopping dkt sogo and jln TAR . ya Allah ramai gile org shopping raya ni . and ramai jgk jejaka tampan . haha smbil menyelam minum air lahh weh . gatal :P haha then dkt jln TAR mcm kimak sbb panas bhng semua ade --' . dahlah aku tak sahur tady . satu family tak sahur weh baru family planning ye dokk . HAHA then dkt sogo aku mcm tak berdaya nak mati wehh ktipu . cume rasa lapar , dahaga and bibir kau pucat --' rasa nak berbuka je . adik aku lagy lah mcm kimak mcm mcd . err aku tgk dia mkn sedap je . ya ALLAH sabar atiee .kuatkan iman :) and alhamdulillah aku dpt tahan .amin :>

and dkt sogo tady . nmpklah 2 laki nih handsome tp gay :/ er tak jadi aku nak usha dia lagy --' spoil lah . then dah beli brg semua balik then pergi jj au2 lagy . shopping lagy --' nak pth kaki aku wehh . balik rumah tidur . lenguh gila kaki den :/ then bgun onl . thanks sapa yg add aku . tp aku tak approve korg lagy ,sorry kay wak :P eh kbai <3

# mak saya ckp kalau nak tgk muka suami kita bila dah tua tgk muka ayh dia . bila saya tgk ay awak senang hati saya <3 HAHA copy iklan silkygirl tp tukar version kay . boii :>

No comments:

Post a Comment