Followers

Tuesday, October 25, 2011

Saya ade abang angkat baru .

                                 
aku ade abang angkat ramai lah jugak kan . hehe :D tapi abang angkat aku nie lain tau dye tak sombong,dye baik,selalu jugak lah text aku kan kan :D tapi ari nie dye tak text aku pulak tak tahu sebab ape . so aku rasa dye nak study untuk SPM , umm . sebab apew aku pilih abang jai sebab dye baik lah dye tak sombong . klau yang abang angkat ramai2 tu sombong gila mcm babi jew . *ehmencarutlak . wlaupon korang rasa dye tak hensem tapi dye baik korang ade ? takdew kan . bagi aku abang angkat aku nie hensem,baik,taksombong,selalu text aku . suka suka . tapi dye duk jauh umm aku nak jmpew pon susah taksukalah cam nie . :(
25/10/2011 dye tak text aku umm . aku rasa dye nak study taknak lah gangu dye . umm nie abang angkat aku jgan ambik tau tau hehe . ambik lah aku tak larang pon .

              okey lah nak out nie jew aku nak tulis . lama jugak dye jadi abang angkat aku kan kan haha .
0key babay sayang kamu . sayang abang angkat kita nie . :*

No comments:

Post a Comment