Followers

Sunday, November 6, 2011

4.11.11

                                                       Assalammualaikum semua :(
                     
oke erra nak citer kan pasal abang angkat . 4.11.11 erra puye fon hilang erra sakit aty gle sapa ambik fon erra :( malam tu erra carik2 tak jumpe bengang gila lah masa tu sampai mata erra dah merah2 dah :( masa tu dah lah demam , sesema umm :( 5.11.11 pagi2 erra carik tak jumpe lagi erra bengang lah lepas tu erra call no erra ade orang off fon sapa lah tu ambik kan , aku haram kan sapa yang ambik aku puye fon err . err . nak nangis aku cam nie lah :( sampai skarang tak jmpe :( sedih . skarang nie erra tak boleh lah nak msg abang angkat erra yang comel nie :( erra baru nak citer sesuatu pasal budak yang ckap erra 'PERAMPAS' tak faham betul lah gan budak tu :/ err . oke lah klau koe jeles sanggat koe bagi lah tahu aku jujur lah budak err tak payah lah nak buruk2 kan nama aku kan err . oke lah bye takde mood nak citer nie pon aku rindu suara abang jai hensem nie <3

No comments:

Post a Comment