Followers

Sunday, August 7, 2011

Another suprise ;)

Assalamualaikum semua ;)



today is a very-hot-hot saturday right? am i right? bintulu skrg oh gosh i swear its super-duper hot. okay, vervalik kepada story aku. actually hari ini aku ada plan nak pergi swimming dgn kwn aku and plus adik aku. mlm tadi aku ada ajak saqeel aku pergi. dia ckp tgk lah kalau dpt. aku pun 50-50 masa tu, tak nak beharap sgt lah katakan? uhuukkkk *batok

then pagi masa aku nak pergi swimming, aku text. kalau jadi just roger. tapi dia ckp dia tak pergi. waduhaii. punah harapan nak berjumpa dgn dia. dahla masa kitarang berjalan, kitarang kena kejar anjing. sibai lahh. hrp chio tapi hampeehh. dua ekor anjing kejar oi! sengal sgt lah lorong area tu. tuiiii. then sesampai swmming pool, aku sedar aku lupa bawa wallet. shit. double snap. dahla saqeel tak dtg, kena kejar anjing, dah tu wallet tak bawa. so adik aku yg-tercinta-lagi-tersayang bayar utk aku. teheee, syg kitak wong :3

dah bayar, terus buka baju. esehh, salah. tukar baju. ha-ha-ha. pervert lah! mandi kejap then berendam ~ wahhh. punya lah sejok swimming pagi-pagi. sdg asyik ter huha-huha dgn kwn, kwn aku tego ' eh, mcm kenal budak kt atas tu ' aku pun tgk dgn mata yg amat tajam sekali dan ckp ' eh, a'ah lah. mcm kenal. jappp. bkn aqeel ka? ' mata aku sumpah mmg fokus gila vavi masa tu. rasa mcm dah jadi teropong. aku tgk muka dia senyum dari jaoh ' cilakaaaaaaaa, tipu lah budak ni. ckp tak dtg! '


so se-morning-morning tu lah kitarang hangout sama. main kepis-kepis air. rasa romantik kan? he-he. sukahati aku lah :D akhirnya, berjumpa gak aku dgn saqeel ni. suka sgt buat suprise tak bertempat -.-' aiyaaa lu sygg. ishhh. wa syg sama lu. rindu lah nak gurau mcm tadi. teiiii. sampai sini ja celoteh aku. aku nak buat kerja addmath, gila vanyak-nak-mampuih. adios amigos

mood song ; party rock anthem sbb shuffle dlm kolam dgn buah hati :p





toodlesss xoxo


♥ lepas baca, tekan lah like ♥ 

Confirm
.

No comments:

Post a Comment