Followers

Sunday, August 7, 2011

Having some 'me' time

Assalamualaikum you all!



it's been a while aku tak update blog aku nihh. tsk tsk ;( due to the restriction of time to use the laptop. oh goshhh. so you guys dpt baca kan? having some 'me' time. tahu tak apa itu 'me' time? hihikss. 'me' time tu actually masa untuk aku sorang. tak ada gangguan termasuk tak ada texting dgn A masa tu. just me and me. that is what we call 'me' time.

what i do during me time? ok, i prefer stay in my not-so-comfy room. lay on the bed, tutup lampu and psg lampu romantik gitu-gitu awwww :3 air cola satu botol, kalau ada duit lebih mmg dua botol. psg lagu best-best. and baca my best mag. mcm intrend, cleo, and vogue. kalau aku malas, aku tidooooo :)



second, aku akan buka tab youtube, blog, facebook and twitter and have some alone time to chat with friends and wondering aroung dalam internet. take picture? actually i don't like to take picture sudah. dulu bukan main. sekarang? dah bertambah gemok. itu lah tak nak :| haishhhhh

kalau lebih advance lagi, aku suka pergi satu tempat. tempat tu mmg tempat aku buang boring. aku bawa hp, satu botol cola, satu kotak racun nyamok ehemmmm. and dudok sorang - sorang. selalu nya time ptg lah. sbb angin pun ada, hari pun tak panas nyee punggg. psg lagu and mengelamun. hihikss.



what i'm trying to say is, i miss my 'me' time ;( asyik busy with study and spm

mood song ; linkin park - rolling in the deep





♥ lepas baca, tekan lah like ♥
Confirm

No comments:

Post a Comment